Povinně zveřejňované informace

Základní údaje o škole

 

Název Základní škola Mánesova Otrokovice, příspěvková organizace
Důvod založení výchova a vzdělávání ve školách zařazených do školského rejstříku škol a
školských zařízení v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb., v platném
znění, a prováděcími předpisy k tomuto zákonu
Zřizovatel město Otrokovice, nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
IZO ředitelství 600 114 465
Předmět činnosti podle zřizovací listiny poskytování základního vzdělávání a výchovy, zájmového vzdělávání ve
školní družině a školním klubu zabezpečování školního a závodního
stravování
Organizační struktura
Statutárním orgánem je ředitelka školy Mgr. Bc. Marcela Javoříková jmenována 21. 8. 2017 rozhodnutím
RMO/434/08/17
Ředitelka školy rozhoduje Ředitelka základní školy, jejíž činnost vykonává Základní škola Mánesova
Otrokovice, příspěvková organizace, rozhoduje o právech a povinnostech v
oblasti státní správy dle §165 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, v
platném znění, v těchto případech:• přeřazení žáka do vyššího ročníku
podle § 17 odst. 3 a povolení individuálního vzdělávacího plánu podle § 18
• odkladu povinné školní docházky podle § 37
• přijetí k základnímu vzdělávání podle § 46, přestupu žáka podle § 49 odst. 1 a převedení žáka
do ji-ného vzdělávacího programu podle § 49 odst. 2, povolení pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2
• opakování ročníku po splnění povinné školní docházky podle §52 odst. 6
• snížení nebo prominutí úplaty za poskytování vzdělávání a školských služeb podle § 123 odst. 4
• povolení a zrušení individuálního vzdělávání žáka podle § 41Proti rozhodnutí ředitelky školy lze podat odvolání ve lhůtě 15 dnů
od doručení rozhodnutí. Odvolání se podává u ředitelky Základní školy
Mánesova Otrokovice, příspěvkové organizace a rozhoduje o něm Krajský
úřad Zlínského kraje.
Organizační řád školy Odkaz zde
Organizační schéma Organizační schéma ve formátu PDF-A
Kontaktní spojení
Sídlo a kontaktní poštovní adresa Mánesova 908, 765 02 Otrokovice
Adresa úřadoven pro osobní návštěvu (základní škola,
školní družina i školní jídelna)
Mánesova 908, 765 02 Otrokovice
Úřední hodiny kancelář školy Po – pá: 7.15 – 8.00 a 12.45 – 14.15
vedení školy Po – pá: 7.30 – 12.00 a 13.00 - 16.00
vedoucí školní jídelny Po – pá: 7.00 – 8.00
Telefonický kontakt 577 926 720, 577 926 721, 577 924 103
Pracovník pro poskytování informací Ing. Hana Partiková
tel. 577 926 720 e-mail:
partikova@zsotrman.cz
Webové stránky www.zsotrman.cz
Adresa podatelny Mánesova 908, 765 02 Otrokovice
Elektronická adresa podatelny epodatelna@zsotrman.cz
Elektronická adresa podatelny je určena pro příjem podání učiněných v
elektronické podobě opatřených i neopatřených zaručeným elektronickým
podpisem (dále jen "písemnost") včetně žádostí o poskytnutí informací.
Písemnosti přijaté prostřednictvím elektronické podatelny a splňující
předepsané náležitosti škola vyřizuje stejnými postupy a ve stejných
lhůtách jako podání neelektronická.Příjem písemností
Podání písemností může být učiněno:
a) elektronickou poštou po veřejné datové síti na elektronickou adresu podatelny
epodatelna@zsotrman.cz
b) přímým předáním nebo doručením prostřednictvím držitele poštovní licence na technickém nosiči dat do podatelny kanceláře školy, a to v kterýkoliv pracovní den ve stanovené pracovní době.
Další elektronické adresy skola@zsotrman.cz
reditelna@zsotrman.cz
prijmeniucitele@zsotrman.cz
Datová schránka cz2mpm8
Případné platby lze poukázat na číslo účtu u KB Otrokovice 27-6261960277/0100
IČO 750 20 220
Plátce daně z přidané hodnoty Povinný subjekt není plátcem daně z přidané hodnoty.
Seznam hlavních dokumentů(dokumenty jsou k nahlédnutí v úředních hodinách v kanceláři ředitelky
školy)
Školní vzdělávací program informace na webu školy, plná verze k nahlédnutí na informační polici
v šatnách a v ředitelně školy
Školní řád Odkaz zde
vnitřní řád školní družiny Odkaz zde
Vnitřní řád školního klubu Odkaz zde
Vnitřní řád školní jídelny Odkaz zde
Výroční zprávy o činnosti školy Odkaz zde
Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 SB., Zákon o svobodném
přístupu k informacím
Výroční zpráva o poskytování informací 2023
Výroční zpráva o poskytování informací 2022
Výroční zpráva o poskytování informací 2021
Výroční zpráva o poskytování informací 2020
Výroční zpráva o poskytování informací 2019
Výroční
zpráva o poskytování informací 2018

Výroční
zpráva o poskytováni informací 2017
Rozpočet školy
Rozpočet 2023 Odkaz zde
Střednědobý výhled rozpočtu 2024-25 Odkaz zde
Rozpočet 2022 Odkaz zde
Střednědobý výhled rozpočtu 2023-2024 Odkaz zde
Žádosti o informace (žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o
svobodném přístupu k informacím, v platném znění)
Příjem žádostí Ústně (telefonicky nebo osobně u vedoucích útvarů)
Písemně (poštou, elektronickou poštou, předáním písemné
žádosti nebo podání v kanceláři školy)
Vyřizování žádostí o poskytnutí informace Žádosti o poskytnutí informací dle § 13 zákona č. 106/1999 sb., o
svobodném přístupu k informacímÚstní žádost
Ústní žádost lze vyřídit ústně jen s výslovným souhlasem žadatele. Pokud žadatel trvá na písemném vyřízení, vyzve jej ředitel školy k podání žádosti v písemné forměPísemná žádost
Žádosti o poskytnutí informace podané jakoukoliv formou jsou přijaty a
zaevidovány podatelnou školy. Žádost o poskytnutí již zveřejněné
informace se zpravidla vyřídí poskytnutím údajů o zveřejnění. Pokud není
ze žádosti zřejmé, že je určena škole jako povinnému subjektu nebo není
zřejmé, kdo žádost podal, pověřený pracovník ji bez dalšího odloží. Tato
žádost není podáním ve smyslu zákona č. 106/1991 Sb., nepodléhá
evidenci. Pokud je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je
požadována nebo je formulována příliš obecně, ředitel vyzve žadatele ve
lhůtě 7 dnů ode dne doručení žádosti, aby žádost upřesnil. Neupřesní-li
žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne pověřená osoba
o odmítnutí žádosti.

Pokud je požadovaná informace mimo rozsah
působnosti ředitelky školy, žádost se odloží a odložení žádosti a jeho
důvod sdělí do tří dnů žadateli. Ředitelka školy nemá povinnost
postoupit žádost příslušnému orgánu. Pověřený pracovník (ředitelka
školy) poskytne žadateli informaci nejpozději do 15 dnů ode dne doručení
žádosti, případně ode dne upřesnění žádosti. O formě, v jaké bude
informace poskytnuta, rozhoduje pověřený pracovník (ředitelka školy).
Ředitelka školy je oprávněna požadovat úhradu skutečných nákladů
spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením
technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli. Žadateli na
jeho žádost potvrdí předpokládanou výši úhrady nákladů. Tyto informace
se nevztahují na zákonné zástupce žáků, kteří požadují informace o škole
(vzdělávací program, učební plány, koncepce školy, organizační
struktura) a o výsledcích žáků ve výchovně vzdělávacím procesu.

Opravné prostředky Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat
odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo do marného
uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4
zákona č. 106/1999 Sb., v platném znění. Odvolání se podává u povinného
subjektu, který rozhodnutí vydal, nebo měl vydat.
Poskytnuté informace Na základě § 5 odst. 3 zákona o svobodném přístupu k informacím se
informace poskytnuté na základě žádosti zveřejňují způsobem umožňujícím
dálkový přístup. O informacích, poskytnutých v jiné než elektronické
podobě, nebo o mimořádně rozsáhlých elektronicky poskytnutých
informacích postačuje zveřejnit doprovodnou informaci vyjadřující jejich
obsah. Nezveřejňují se také poskytnuté informace, pokud by to mohlo
narušit ochranu osobních údajů, případně soukromí žadatele nebo jiných
osob.Poskytnuté informace
Poskytnutá informace 26. 9. 2022
Poskytnutá informace 20. 4. 2022 - Příloha
Poskytnutá informace 5. 1. 2022
Poskytnutá informace 14. 12. 2021
Poskytnutá informace-2 14. 12. 2021 - Přílohy
Poskytnutá informace 25. 11. 2021
Poskytnutá informace 13. 3. 2020
Formuláře
Žádost o přestup žáka Odkaz zde
Žádost o přijetí k základnímu vzdělávání Odkaz zde
Žádost o odklad povinné školní docházky Odkaz zde
Žádost o uvolnění žáka z výuky Odkaz zde
Žádost o uvolnění nebo osvobození z tělesné výchovy Odkaz zde
Žádost o uvolnění z předmětu Odkaz zde
Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
nástup do prvního ročníku Chybí
chceme odklad Odkaz zde
chceme pokračování ve vzdělávání po ukončení povinné školní
docházky
Odkaz zde
Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů, kterými se při výkonu své působnosti
škola řídí

Úhrady za poskytování informací
Sazebník platný od 1. 1. 2024
Náklady spojené s vyhledáváním informací
(vyžadující vyhledávání trvající více než jednu hodinu): 180,- Kč za jednu hodinu práce jednoho zaměstnance
90,- Kč za každou započatou půlhodinu práce jednoho zaměstnance
Pořízení kopie
formát A4 černobíle za list jednostranně 2,- Kč; oboustranně 4,- Kč
Odeslání informace žadateli poštou dle platného poštovního sazebníku + 20,- Kč
Po zpracování žádosti o informace zpracovatel žádosti provede
vyúčtování, ve kterém vypočte celkovou úhradu v souvislosti s
poskytnutím informace, a žadateli skutečnost, že je požadována úhrada a
v jaké výši, písemně oznámí v souladu s §17 odst. 3 zákona č. 106/1999
Sb., v platném znění Vydání informace je podmíněno zaplacením úhrady v
souvislosti s poskytnutím informací podle tohoto sazebníku, a to buď
zaplacením v hotovosti v pokladně školy, nebo převodem na bankovní účet
školy podle pokynu zpracovatele žádosti anebo doručení zásilky s
informacemi poštovní dobírkou. Vybrané úhrady v souvislosti s
poskytováním informací jsou příjmem školy.
Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí
informací
Nebylo vydáno
Licenční smlouvy
Vzory licenčních smluv Nejsou
Výhradní licence Nejsou
Výroční zprávy podle zákona o svobodném přístupu k informacím Výroční zpráva 2022/23 ve formátu PDF-A

Výroční zpráva 2021/22 (formát PDF-A)

Výroční zpráva 2020/21 (formát PDF-A)

Výroční zpráva 19-20 (formát PDF)

Výroční zpráva 2018/2019 (formát Adobe pdf)

Výroční zpráva 2017/2018 (formát Adobe pdf)

Výroční zpráva 2016/2017 (formát Adobe pdf)

Výroční zpráva 2015/2016 (formát Adobe pdf)

Výroční zpráva 2014/2015 (formát Adobe pdf)

Výroční zpráva 2013/2014 (formát Adobe pdf)

Výroční zpráva 2012/2013 (formát Adobe pdf)

Výroční zpráva 2011/2012 (formát Adobe pdf)